Klockan 9 hos Bengt

Mitt i alla måndagsångesten muntrar det upp lite när den gamle hjälten och förebilden Bengt Frithiofsson är med i det annars ganska fåniga programmet Klockan nio hos stjärnorna. När han dessutom båda lagar vildsvinskorv och är med på en såhär fantastisk bild så blir det så klart ännu bättre! Bengan verkade relativt nykter men annars i gammal god form. Hoppas verkligen att jag är lika pigg och levnadsglad när jag närmar mig 80, kanske är det sant att alkohol konserverar? Jag kan ju tyvärr inte uttala mig om själva korvarna men då Bengt vann tävlingen får man väl räkna med att de var goda. I vilket fall så är det kul att korv ännu en gång på kort tid står på menyn i ett matlagningsprogram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback