Födelsedag

Hur många gånger måste man egentligen göra något för att det ska räknas som en tradition? Om det räcker med två gånger så har jag en ny favorittradition: Att fira min födelsedag på mitt favoritställe Günters med mediemogulen Johan Berggren. 
 
 
 
 
Motsats till tradition(en) är det att detta inlägget är min flickvän Annas debut, inte bara på bloggen utan på Günters. Hon beställde en vegetarisk korv men jag förlät henne genast, ett bevis på att Björn Ranelid kanske har rätt om kärleken trots allt.
 
Eftersom det faktiskt var min födelsedag hade hon dessutom gett mig en present och inte vilken som helst, utan passande nog Taylor & Jones korvbok som innehåller både recept på egenstoppade korvar och på rätter man sedan kan göra med dem. Jag har inte hunnit laga något än men är mycket sugen då den har en bra mix av klassiker och nya idéer.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback